اسپرینکلر انگس (Angus)

  • برند: انگس (Angus)
  • جنس: برنج سخت و روکش کروم
  • رنگ: استیل

توضیحات

معرفی اسپرینکلر انگس (Angus)

اسپرینکلر انگس (Angus) یکی دیگر از محصول های کاربردی و بسیار پرفروش تجهیزات آتش نشانی در فروشگاه ایمن شیم است که میتوانید همین حالا آن را از این سایت معتبر به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

محصول فوق از بدنه برنجی، درپوش، سنتسور حرارتی ساخته شده است.

بدنه قسمت بیرونی این محصول است که بقیه اجزاء روی آن قرار می گیرند. درپوش میان روزنه اوریفیس و سنسور حرارتی قرار می گیرد تا از نشت آب جلوگیری کند.

سنسور حرارتی اسپرینکلر انگس (Angus) قسمتی است که به افزایش دما حساس است. این سنسور، درواقع یک حباب شیشه ای است که با مایعی مخصوص پر شده و جریان آب را کنترل می کند.

این حباب در حالت معمولی بر سر راه جریان آب قرارگرفته و مانع خروج آب می شود؛ اما در مواقعی که آتشسوزی رخ می دهد شکشته شده و مسیر عبور آب را باز می کند و در انتهای اسپرینکلر یک دفلکتور یا منحرف کننده قرارگرفته است که وظیفه قطره قطره کردن و پاشیدن آب را بر عهده دارد.

نحوه خاموش کردن آتش :

هنگامی که آتش سوزی رخ می دهد، دمای محیط از میزان تعیین شده بالاتر رفته و موجب شکستن حباب می شود. با شکستن حباب، راه جریان آب باز شده و به سمت دفلکتور (منحرف کننده) حرکت می کند. آب پس از رد شدن از روی دفلکتور اسپرینکلر، روی آتش پاشیده شده و آن را خاموش می کند.

ویژگی های اسپرینکلر انگس (Angus) :

  • برند: انگس (Angus)
  • جنس: برنج سخت و روکش کروم
  • رنگ: استیل

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

توضیحات تکمیلی

نوع محصول

اسپرینکلر

برند

انگس (Angus)

رنگ

استیل

جنس

برنج سخت و روکش کروم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپرینکلر انگس (Angus)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *